är det värt

Nej inte är jag duktig på att blogga. Skriver iofs inte för att bli känd heller så det kvittar väl hur ofta jag uppdaterar mig? Det har vart bra på sistone, precis haft ett sjukt chill lov. Det betyder att jag måste göra något speciellt denna helgen. Har faktiskt ingen aning om what to write about. Eller jo, just nu kollar jag Dr.Phil mycket bra men hemskt, incest och andra äckliga män. Hatar dem usch! Och ikväll blir det outsiders, unga mödrar. Det är så himla patetiskt hur vissa aldrig mognar. Jo visst jag tycker faktiskt att man ska ta varje dag som om det vore den sista och att man ska ha riktigt roligt, bara strunta i allt och alla för en stund. Men vissa kan inte ens vara sig själva och måste därför trycka ner andra för att höja sitt självförtroende. Orkar inte er seriöst, är hellre för mig själv då.



Ska fortsätta glo tv nu, puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0