all the right moves

Har inte så mycket att skriva om idag. Har bara varit i skolan och sedan sovit här hemma. Det var riktigt segt idag fastän det började riktigt bra. MVG hörförståelse i tyska! Trodde jag aldrig, tyckte att jag inte hängde med alls. Däremot blev jag inte nöjd med mitt G uppsats svenska nationella. Stavfel? Störde mig på det väldigt mycket för att jag tycker att jag behärskar stavningen väldigt bra. Vi ska ha en vikarie i typ fem veckor eller något. Det har gått en vecka och jag saknar min egentliga lärare alldeles föööööööör mycket! Känner mig väldigt dränkt av en massa konstiga ord som jag aldrig hört förut och som jag inte heller förstår. Men det är bara första veckan, får hoppas på en förbättring och man får helt enkelt se det hela ur ett positivt perspektiv istället för att skita ner sig. Fick en massa omdömen idag också och dem såg ganska bra ut. Tur det. 
Imorgon kommer jag inte blogga. Efter skolan bär det av till Väla med Priscilla och därefter övernattas det hos Keerati med hennes BF. 



Ha det nis!

Kommentarer
Postat av: stephanie

I WANT ELVIN BACK!! Han måste kolla igenom min uppsats med är inte alls nöjd med betyget :/

2010-03-05 @ 16:26:46
URL: http://akastefan.blogg.se/
Postat av: Jonas

Ha så kul =D

2010-03-06 @ 15:28:22
URL: http://alltmeninget.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0