Roscoe Roscoe

Lördag: Åkte jag till Halmstad med Jakob för att träffa Hannah. Halmstad är för övrigt en jättefin stad men jag tycker iofs att alla städer som är större och som inte är ängelholm är fina. Aja, vi gick runt i olika affärer och så åt vi pizza. Senare såg vi "I min vildaste fantasi" tror jag den hette på bio. Det var nog det mest spontana biobesöket jag gjort i mitt liv. Filmen var ganska B men med min jävligt dåliga humor så dög den.

Söndag: Var jag med Poooooontuus! <3

Ja men idag är det fint väder. Får se om jag får tag i HannaH och se efter om vi ska till väla. Annars har man ju back-up-planer! Nu: Chilla vid datorn ett tag till.




Syster som tagit bilden jag som redigerat.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0