heart skipped a beat

I onsdags var jag i Strövelstorp med Keerati, Valentina och Priscilla. Vi gjorde ingenting typ chillade och träffade Pontus ett tag därefter väntade vi på bussen i 40minuter och vinkade på alla som körde förbi.

Igår(Torsdag) var jag med tuss. Vad kan man säga? Eller skriva rättare sagt. Vi gick från mig till strövelstorp på 2,5h! Riktigt skillat stannade faktiskt inte en enda gång för att pausa. Min hun har skaffat tuppkam btw, as tufft!








Han är bäst, hur mycket finger han än visar. <3

AJA nu ska jag fanimej kränga helvete! Idag blir det att lämna cykeln hos Keerati sen ska vi tydligen grilla hemma. Ciaos skriver sen majt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0