Approaching constant failure

Igår fick jag en kick, en rejäl sådan. Brukar annars få för mig att göra grejer men det jag skrev på bilddagboken; http://bananaflash.bilddagboken.se/p/show.html?id=435398732&directlink=1#0
 kommer jag faktiskt göra. Piercingen.. Vill pierca septum men vågar inte riktigt, naveln vill jag dock ha. Måste bara träna bort fettet hehe. Töja örat har jag länge velat göra men alla är emot det. Guess what? I don't give a fuck tänker göra det ändå. Idag har jag varit på Väla med Hampus och Johan. Mycket trevligt var det faktiskt fastän jag inte köpte något, partaj hade inga nybörjar töjningar. Eller inga sådana som jag vill ha. Vi käkade på Donken också. Samma person som tog emot min & Keeratis beställning sist tog emot idag också, riktigt rolig snubbe det där! Han skämtar och är glad riktigt entusiastisk är han. Tänk om man kunde byta ut bitterfittorna på typ maxi mot honom, hade varit gött. Håller jag på att förändras? Blir jag någonting jag inte är? - Nej, jag har alltid varit mörk, jag har alltid tyckt om hård musik och töja örat tattuera mig och allt det har jag också velat länge. Kommer bli mig själv, ännu mer bara. Det som är nytt dock är att jag har börjat lyssna på in flames! Har aldrig tyckt om det bandet, försökt lyssna flera gånger och det har gått trögt men nu! Tycker dom är väldans bra.
Särskilt denna låten som jag avslutar med


In flames - The Chosen Pessimist

Kommentarer
Postat av: stephanie

oh my gosh -.- tatta dig får du göra hos syrrans kille :P

2010-01-06 @ 14:59:49
URL: http://akastefan.blogg.se/
Postat av: louiseekp

you go girl ! :)

2010-01-06 @ 22:29:46
URL: http://louisevelina.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0