still sick

Blä fy är fortfarande sjuk! Igår var det filmkväll ju, vi såg mirrors och Paranormal Activity. Den här gången hoppade jag upp när vi såg Paranormal Activity och var tvungen att hålla någons hand fastän vi var 7pers där inne och jag blir annars aldrig rädd! Denna var annorlunda. På den PA jag såg slutade filmen med att efter att hon hade dödat honom där nere gick hon upp till rummet, satt och gungade i två dygn innan polisen kom och sköt henne bla bla. Den vi såg igår slutade med att efter att hon hade dödat honom hörde man tunga steg i trappan jättelänge, sen helt plötsligt(man är helt klart inte beredd allt är svart) så flyger Micah in i rummet och träffar kameran och faller på golvet. Då kommer hon fram och luktar på honom sen får hon scary face och så slutar filmen. Det var många andra grejer i filmen som inte var med på den jag såg. Det finns tre olika slut, eftersom att kameran tydligen lade av mot slutet så man vet inte riktigt hur sista natten slutar. Det är inte så bra kvalitét, men kan väl ändå visa dem för er som inte känner till det
 

Detta är det "andra alvernativet" där hon skär av sin hals

Hittar ingen video på det slutet jag såg igår, tyvärr.

Kommentarer
Postat av: stephanie

vart fan hittade ni den????? Vill se den för den jag såg var inte scary alls!!!!!!! Moget att du säger hur den slutar XD

2010-01-17 @ 18:41:43
URL: http://akastefan.blogg.se/
Postat av: Sebbe

Haha min Paranormal Activity film äger xD

2010-01-18 @ 22:40:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0