Saturday bloody saturday


Bilder från nyårsfirandet - Har dock inte fått alla bilderna än
Finns en video också som jag antagligen kommer lägga upp här ;)

Jag är rätt seg på att uppdatera men det händer så mycket i mitt liv just nu. Jag ska nog sammanfatta mitt 2009 här nu; 
Början av 2009 var jag ganska deprimerad för att jag hade tvingats till bosnien med familjen. När jag kom hem till Sverige gjorde jag och min pojkvän slut men då blev jag bara gladare. Våren kom, oförglömlig vår dessutom eftersom jag både åkte till Göteborg med basketlaget och siesta med Alma och Natali. Sen kom sommaren och då blev jag deprimerad igen för vi skulle till bosnien, igen. Det var nog bättre i år än de andra åren, jag gjorde alltid något och så började jag umgås med Kristina mer och mer. Selma sov över i en vecka också. Kroatien var sådär, har problem med att ändra matvanor och magproblemen kommer alltid när jag åker till kroatien. Men slutet av veckan var riktigt härlig! Blev dock väldigt brun. Efter resan börjar skolan också. Höstterminen i skolan har varit väldigt stressig. Mitt liv var väldigt kaotiskt och ibland kände jag att jag bara ville försvinna. Dock var det en person som jag alltid kunde snacka med när jag kände mig nere, kommer antagligen aldrig kunna tacka honom nog för allt. Egentligen skulle det vart vi, men någon annan kom i min väg och jag betedde mig som skit. Slutet var ganska lyckligt, eller asigt lycklig. Min stil har varit min egna kan man väl säga, men på sistone har inspireras jag mycket av Kenza. Damn så snygg hon är! Ja men jag hoppas att 2010 blir lika bra som slutet av -09 om inte bättre.

Pusshej!

Kommentarer
Postat av: nalle

haha väldigt fina bilder<33

2010-01-02 @ 21:17:19
Postat av: Josefin

haha håller med nalle fina bilder:)!!<3

seriöst, sandra ska du lägga upp videon också?!:)

2010-01-02 @ 23:45:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0