riktigt hög

Mår inte så bra idag, inte alls. Särskilt inte psykiskt! Skoldagen beskriver jag med två ord, helt sjuk. Vi kastade bananskal och skratta åt allt och ingenting. På Engelskan kunde jag inte behärska mig längre. Vi såg en film om någon stad där kvinnorna blev förvandlade till "det-män-vill-ha-robotar". Mitt i filmen dyker en kvinna upp som liknade vår mentor så in i HELVETE och det tog tid innan jag slutade asgarva åt det. Senare i filmen hoppar jag till när roboten öppnar ögonen, fastän jag var beredd på det, vad är det med mig och filmer nuförtiden? Förr brukade jag skratta åt alla andra när man kollade skräck. Min mamma kallar mig tjock för att jag äter så mycket onödigt skit nuförtiden, hallå kakor och en hel påse ostbågar idag? Damn ångest, men jag och Arnela ska bli biffar inom kort.
Det var något mer men har glömt.. Jo dagens låt, hörde den när jag såg greys anatomy


Interpol - Evil

Ni känner säkert igen låten, kanske om ni ser videon. Tyckte låten lät sjukt bekant så jag sökte upp den och musikvideon. Kom på varför. Jag är extremt rädd för muppar och andra dockor som "lever" (har ett vittne som tvingade mig se mupparna och fick mig att gråta, bög arnela). Iaf så är det en sådan "levande" docka i videon som blir skadad eller något och bla..

Ska läsa NO igen och sova, puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0