ping paong

Ni måste se brüno! Riktigt ful film och sjukt rolig om man har lika ful humor som jag. Såg den med Steffi i torsdags fyfan så roligt. Får skärpa mig och börja uppdatera oftare, men då vill jag ha fler läsare och fler kommentarer! Tycker att värmen ska komma snart.. Något lov också. Snygga kläder och tygskor, slippa äckel jackan. Jag förstår inte hur man väljer gymnasieskola? Försökte idag men så kom det upp något om special idrott och om en massa språk som tyska steg 3 och en massa. Får ta det med syv nu och det är inte lika roligt ju blöh. Börjar tveka nu, vet inte om jag vill ha mitt första val längre. Tråkigt att vara i ängelholm och ännu tråkigare är att jag har hört att en tjej i min förra klass ska söka till samma skola, samma linje. Den tjejen förstör vartenda klass och hon har förstört två tre år i mitt liv och hon ska inte förstöra tre till på gymnasiet! Nu ska jag hitta på något iallafall så puss puss på er


    
Jag är stark men jag är ännu starkare utan dig i mitt liv


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0