och du är himlen för mig varje dag


Haha I'm such a wannabe!

Mitt liv är ganska underbart just nu. Bortser man från att jag är sjuk, skolstress och annat privat skit så har jag inte varit såhär lycklig på.. Någonsin? Den här personen har alltid fått mig på bra humör fastän vi bara snackat över msn i 4-5 år. Nu när vi träffats och skriver hela tiden kan jag nog aldrig bli ledsen igen och det är sjukt bra! Angående biljetten på bilden så fick jag den från något gymnasiegrejs någon reklam. Vilken film? JO den som reklamerades när jag och Marlene såg new moon på bio. "Farsan" heter den. Man får gratis läsk och popcorn så nu ska man bara hitta någon som är sugen på att joina. Det började en ny kille i vår klass idag också. Han kommer från introduktionsklassen och han verkar mycket trevlig. Mörkhyad, som jag och Oscar hade hoppats på hehe. Lägger in två mycket fina låtar, på svenska som jag tycker ni kan ta och lyssna på! 
Puss godnatt.


Markus Krunegård - Maria & Jag

Kent - Sverige

Kommentarer
Postat av: Nelson

Hoppas att det blir bra med snubben och att han inte går och får dyslexi :)

Ska vi se Farsan tsm?



Kent-Sverige <3

2010-01-15 @ 23:05:42
URL: http://ifionlyhadthemoney.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0