juicy burn

Idaug har jag inte gjort så mycket. Bara sovit ut och varit i Helsingborg med päronen. Införskaffade mig en söt kjol. Snart ska jag se the number 23. Knäpp film förstod den inte första gången jag såg den så får försöka ikväll igen. Den går på tv, på fyran tror jag klockan 21.25 hehe. Igår gjorde jag typ iiiingenting förutom plinka piano. Jag lärde mig reptilia med the strokes, liten bit av "bellas lullaby" alltså fyfan så stora händer man måste ha för att kunna spela ackorden! Pissigt får skaffa mindre keyboard. Sen lade jag mig i sängen och började se film då plötsligt Pontus ringde mig. Vi pratade asigt länge och jag missade hela filmen. Men men nu måste jag avsluta.
Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0