Hejsansvejsan allesammans

Nu var det dags för ett inlägg. Idag har jag.. Ja vad har jag gjort idag egentligen? Vaknade vid tolv av att Keerati sms;ade, dock lyckades jag somna om konstigt nog. Syster kom in och väckte mig klockan halv tre och då var det verkligen dags för uppstigning. Har faktiskt inte gjort något speciellt mer än degat vid tv'n och suttit vid datorn. Jo när jag satt vid datorn fick jag ett sms från sötnos, blev överlycklig.. Vi har inte smsat på ett dygn typ. Ja, det är en lång tid. Igår fick jag ett ryck, "kings and queens" kom upp i huvudet. Började genast leta efter en låt som jag DYRKADE för några år sedan när jag var "wemo". Det gick inte så bra så jag fick hjälp av Hanne.


Andrew Landon - Undying love (han har tydligen bytt namn till daniel bryant, har inte hunnit kolla upp vad det är frågan om)

Både igår och idag har jag lyssnt på sån musik som jag brukade lyssna på då, det är fortfarandra bra dock. Kommer däremot inte byta tillbaka klädstilen! Men funderar på att sy om mina bandtröjor till tuptoppar istället. Riktigt snyggt med jeansshorts och några halsband. Problemet är.. Att jag inte kan sy, hehe.
Fick precis en julklapp från min släkt i bosnien. Pyjamas, väldigt annorlunda pyjamas också för att med bh har jag assnygga bröst i den haha! Nej men överdelen är väldigt överdriven, den har band runt midjan liksom? Men byxorna är söta så dem går nog att använda istället för uttöjda shorts (någon som lånat och förstorat mina tweety shorts!) Aja innan jag avslutar detta inlägget tycker jag att ni ska besöka min amigos blogg; http://irapedbulbasaur.wordpress.com/   - Marcus Jensen.

Puss puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0