hälsan är ju på topp

Igår så hade vi fys på idrotten, det var mest därför jag gick till skolan. Fortfarande äckligt sjuk. Varför, jo för att jag känner mig tjock som sitter hemma om dagarna och inte rör på mig. Men att fysa förkyld och med astma är inte bland det bästa jag gjort i mitt liv. Det gör väldigt ont att nysa, hosta eller skratta pga extrem träningsvärk. Men att ha träningsvärk bedövar ångesten lite. Men som tur är ska jag och Arnela börja gymma snart! Vi ska bli såhär snygga:



Ganska snyggt - Eller inte!



Kommentarer
Postat av: aad |

hahahah dööör, jag längtar asså. vi kommer ju få killar i kö!

2010-01-17 @ 17:07:08
URL: http://meanwhiile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0