Det var riktigt längesedan!

När skrev jag någonting sist? Känns som om det var riktigt längesedan iallafall. Lovet närmar sig sitt slut och jag vill verkligen inte börja skolan igen! Jag som haft så roligt det här lovet. Vad har jag gjort på sistone då? I onsdags var jag med min något alldeles för saknade barndomsvän, Arnela. Vi köpte lite godsaker som ben&jerrys, chips, marshmallows och vitamin well såklart. När vi kom tillbaka tittade vi på my sister's keeper och the uninvited (dom bästa filmerna jag sett på länge! rekomenderas starkt) The uninvited kom ut samma år som paranormal activity, varför just den fick så mycket uppmärksamhet förstår jag inte. Själv tyckte jag denna var mycket bättre eftersom handligen var riktigt bra, psykopatiskt. Den var också lite kusligare och äckligare med alla effekterna.



 Igår(torsdag) så var jag nere i stan, lyssnade på en skrikande skåning i biblioteket. Efter ett tag kom Hampus som skulle lämna en riktigt fet bok och köpa mössa så jag hängde med honom ett tag. Sen träffade jag Pontus, äntligen! Vi hade det riktigt mysigt fastän jag höll på att somna. Typiskt att vända på dygnet när det är lov huh. Idag har jag bara sovit och kollat bönan men nu ska jag och syster ut och åka pulka.
Puss puss.

Kommentarer
Postat av: STEFAN WHOOPWHOOP!!!!!!!!!!!!!!!!

ÖÖÖÖÖAH! SCARY ASS PIC!!!!

2010-01-08 @ 18:59:23
URL: http://akastefan.blogg.se/
Postat av: Jonas Sandgren

hehe jag har faktiskt undrat lite vad du gjort på sistone, nice att se dig skriva i bloggen :). Sjukt tråk med skolstart :/

2010-01-08 @ 20:46:55
URL: http://alltmeninget.blogspot.com/
Postat av: aad |

haha bästa kvällen på länge babe. saknat dig!

asså den jävla bilden också haha, jag som tyckte jag var så smart :( haha, love ;*

2010-01-09 @ 12:52:37
URL: http://meanwhiile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0