boys boys boys

Ja det är det som inlägget ska handla om, killar. Att jag umgås mycket med killar har nog ingen missat men varför? Jag har alltid varit en pojkflicka. I skolan var jag mobbad och att hoppa twist, gunga och gå på stenar tyckte jag var tråkigt. Spela king och framförallt fotboll var det roligaste jag visste, alltså började jag umgås med killarna på skolan. Men nu har jag det bra i skolan och fler tjejkompisar också men fortfarande umgås jag med killar. Saken är den att jag litar mer på dem. Killar brukar inte gå runt och snacka så mycket skit, de gillar att hitta på saker liksom göra någonting. Det enda tjejer gör är att sprida rykten och skvallra och så. Måste erkänna att jag gör mycket sånt när jag är med tjejer, tyvärr. Men att öppna sig för en kille är mycket enklare, de har liksom ingen anledning till att berätta det för alla. Mina närmsta vänner är killar also. Killar, de hissas.


Lady Gaga - boys boys boys

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0