skxawng

Var med Alma idag. Först var vi ute och lekte haiar, kleiner haiar såklart. Efter en timme gick vi hem till mig där vi gjorde pannkakor och kollade avatar. Därför blev rubriken som den blev, för övrigt betyder det idiot. Det är ingenting speciellt som hänt men jag och Alma samtalade om folk som var ytliga. Dem är riktiga skxawngs. Jovisst att man själv kan påpeka att vissa är riktigt fula, men jag håller mig inte borta från dem pga det. Håller mig hellre borta från de populära med noll vett i huvudet, vilket syns alltför tydligt. Aja orka vara så pessimistisk har faktiskt haft en bra dag idag. Just nu sitter jag och lyssnar på en massa coldplay låtar och grubblar över saker och ting. Filosoferar.

Har nåon sett den nya serien The Vampire Diaries?



Den påminner en om twilight väldigt mycket. Men av någon anledning gillar jag den serien och jag följer den. Finns inte mycket annat att se på tv ändå.
Nu ska jag fortsätta grubbla så, hej på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0