Shitty och långt..

Förlåt om jag inte uppdaterar så ofta längre men det är mycket skola och lite sömn i mitt liv. Idag har allt varit riktigt shitty. Många tankar har flygit runt i mitt huvud och jag håller på att explodera. Jag tvekade och tänkte, borde jag ta slut här? Jag orkar inte (censuerar jävelns namn med svin) svinet mer. Det går inte att leva med honom. Jag har sagt det förut och jag säger det igen. Ordet är sjukt starkt, flera stycken har försökt att intala mig att jag omöjligt kan mena det bara för att "bla bla"*censur*. Skulle jag inte kunna hata honom för det ändå? Ni kanske aldrig HATAT någon så mycket så att ni önskat att det personen bara kunde dö. DÖ. Skiter fullständigt i om han läser detta, han är dum nog att inte förstå att jag menar honom. Går inte ens att se på det äcklet. Förvånad över hur jag reagerar i hans närhet? Det förvånar mig hur folk INTE REAGERAR likadant i din närhet. Jag mår skit ärligt talat i er närhet. Det fula är att ni inte ändrat er ett dugg, under så lång tid. Ni får mig att hata mig själv, att må äckligt, känna mig dum.. Ja ni har tillochmed fått mig att önska döden själv. Kan du inte ens försöka? Inte ens FÖRSÖKA att lyssna en endaste gång? Sluta vara en egoistisk skitstövel som alltid. Du lovade mig en grej, så som du lovat mig grejer tusen gånger. Men den här gången var det nödvändigt. När jag frågade om vi skulle fixa det svarade du mig med en lögn och fick det att låta som om det var mitt fel att jag varit i skolan och slutat så "sent". Sen hackar du & *censur* på mig om sånt här också, som att det.. Som vanligt är mitt fel. Inte för att det bidrog till mitt utbrott idag för att jag blev inte ens förvånad, det var liksom.. Förväntat. Varför har ni kvar mig ens? För att ni tjänar på mig eller för att jag ska vara en slags reserv? Du pratar skit om mig framför mig och blir förvånad över att jag bryter ihop, hur mycket tror du att jag orkar ta? Det är inte bara mig du trycker ner, du trycker ner ALLA i din omgivning. Så att jag HATAR dig är inget värre än det du gör. Sen att du snackar skit om dem jag umgås med är bara så fittigt lågt. Nu förstår jag vad du menar med "vänner varar inte förevigt, tänk på familjen och skolan först". Du tänkte inte på något utav det. Du tänkte bara på dig själv och se hur det blev. Så fort jag får chansen, ska jag åka så långt bort ifrån dig som möjligt. Du är inte värd ett piss. Så att jag ska respektera dig? N-e-v-e-r.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0