latiis



Maah jag har inget liv seriööst

Denna helgen har varit toppen! Fredags.. Öh kommer inte ihåg tror jag bloggade då också. Igår var jag med underbaraste! Kom fram till att jag suger på tv-spel nowadays, jag klarar inte medium på GH ens!? Får skärpa mig, spendera mer tid åt kära ps2. Men ja det var sjuukt mysigt, säger jag varje gång men.. Måste säga någonting annars känns det som om det var dåligt och det var det verkligen inte. Haha börjar bli som sloan på det programet jag och Keerati kollade på idag. Vi chillade och bar ansiktsmask sen åt vi vårullar med morötter, majs och glasnudlar i. Har alltid trott att vårullar ska vara starka? Hm. Imorgon har jag matteprov och det känns NOT okay. Inte nog med det, jag har tre andra prov denna vecka buhu. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0