it's a beautiful daay


bild tagen i malmö för, två år sedan måntro? oredigerad också hihi

Jag är inte död, vilket jag egentligen borde med tanke på omständigheterna. Det är svårt när man är omgiven av en massa härliga optimister.  


the beatles - with little help from my friends

Åh den är så bra och så sann. The beatles är så sjukt bra, dumma spotify som inte ens har deras låtar. Vet inte riktigt vad jag ska skriva. Jag har NP i svenska i skolan just nu, läsförståelsen gick väl.. sådär läste inte ens häftet och är medveten om två fel redan, lyckat haha. Min dag idag har varit bra, riktigt bra tror jag. Imorse åkte jag in till Helsingborg och fixade tråden. Skolan var ju sjukt ägig haha Mattsson blev så ägd. Vi kollade våra aktier som vi köpte two månader sedan. Jag hade gjort något fel så när vi räknade ut allt låg jag back -60%. Men när vi rätta allt låg jag med +13%! Det var mycket faktiskt. Ska nog köpa aktier irl. Batteriet dör snart och jag måste lägga mig så jag orkar inte skriva något speciellt just nu. Hoppas att ni läser min blogg trots allt, kommentera också så blir jag glad. Puss :)

Kommentarer
Postat av: josefine

hej, allt bra med dig? :)

2010-02-13 @ 12:38:53
URL: http://rosabling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0