I see you

Tar upp det senaste i ett enda inlägg hehu. I fredags var allt chill, tillochmed i skolan fastän vi hade idrottsprov. Efter skolan drog jag och keerati ner till stan och köpte klubbor. När vi skulle ta bussen hem till henne träffade vi Pontus också, perfa! Hemma hos Keerati chillade vi bara framför tv'n i hennes säng. Igår (lördag) var jag ute med Pontus, mycket trevligt trots den äckliga kylan. På kvällen skulle jag och far gå på bio. Det låter ganska fånigt men, det var den bästa filmen jag sett. Hittills I guess. Filmen innehöll allt. Den var så spännande, vissa scener satt jag helt spänd och i andra vågade jag knappt kolla. Då och då grät jag inombords, särskilt efter filmen. Det är helt sjukt hur man kunde komma på en film som denna, fastän den liknade pocahontas. Själva storyn är den samma. Ni börjar nog ana vilken film jag skriver om, Avatar såklart. Kommer nörda den ett bra tag. För er som ännu inte sett den, TA OCH GÖR DET! Att den var i 3D gjorde den inte mer speciell, kanske om den hade varit i 4D eller (om det ens finns?) 5D. Men nä, alltså själva filmen var super, ni borde verkligen se den. :)


"I see you, leona lewis"  - De som sett filmen förstår nog ironin

Puss.

Kommentarer
Postat av: stephanie

eeye dude ska se den :D men right now står nog alice i underlandet högst upp på listan :) btw har du hört om jakob den lille skiten? han ska ej med te siesta han drar till green day med matilda istället :S

2010-02-14 @ 20:00:21
URL: http://akastefan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0