another sunday

Ja okej nu tar jag allt i ett. Fredag började segt, kom försent till idrotten. Nu när jag tänker efter så borde jag ha hoppat över den. Vi körde handboll, målvakt var man så man fick ta rejäla smällar. Annars var allt chill och efter skolan drog man ner till stan med Keerati. I stan träffade man Pontus. Så min fredag var toppen. Sov över hos Keerati. Men det var VERKLIGEN inte lätt att somna. Vid två tiden ringer två rikssvesktalande äldre jävlar som kan min adress och är allmänt sviniga och perversa. Blö på sådant trams. Sen blev det dag och vi gjorde inte mycket, låg i sängen tills mina föräldrar kom och hämtade mig. Väl hemma kollade jag på saving private ryan. Drygaste filmen ever men den var fin, mycket fin. Senare fick jag för mig att kolla på Action League Now. Haha tyckte om det när jag var mindre för att det var så sjukt fail. Fast.. Ännu mer fail av mig att kolla på det än idag huh.

För er som inte minns;


Har knappt sovit något.. TVÅ DYGN
Har en massa blåmärken på benen, knäna.. Ae riktig pina man kan inte ens lägga sig normalt och min högra fot är svullen. Jag har ingen aning om vart jag fått allt det där ifrån och det är asigt mysko. Ingen aning om vad jag ska göra idag. Tror jag leker lite med designen. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0