utah

NEJ NU FAN känner jag att jag inte pallar längre. 

1. PAAARTY med folk jag umgicks med innan sommarlovet
2. Färga klippa håret (imorgon yaay)
3. Förändra mitt rum
4. Inte varit på stan i ängelholm på sjuuukt länge fett sorgligt ju jag bor ju här?
5. Shopping, rensa garderoben och in med nytt srsly

Fem saker som måste bli av liksom annars vet jag inte vad. 
Skolan är bara awesum okej? Idag hade vi nå´slags mästerskap vi var blandade 1;or och 2;or. Det var rätt roligt men det var inte skoj att hela skolan skulle plåtas tsm när man hade "oömma" kläder.. Yay. Men imorgon blir det skola i 2,5h känns ju najs så ska vi ha världens skönaste lärare på morgonen med så det blir fajnt. Ha det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0