satisfaction

Åh hej igen! Ja igår var jag med Pontus så därför skrevs ingenting.
Det är helt sjukt, 7 och någonting månader och jag är fortfarande kär. Ja, jag tycker synd om alla andra för att ingen har det så bra som oss. Idag kom jag att tänka på hur nervös jag blev dom första gångerna jag träffade honom..
Aja jag har ett annat problem att tänka på egentligen, VÄSKA!? Jag är riktigt kräsen när det gäller väskor. Men jag behöver en väska som är lagom stor för böcker och annat skit och så vill jag ha den i skinn(inte äkta), en brun sådan. MEN JAG HITTAR TYP INGEN!? Jag hittade en på åhlens men jag är ändå inte riktigt säker. Det känns som att den perfekta väskan är där ute någonstans och väntar på mig.
Anledningen till att inlägget heter "satisfaction" är för att jag INTE är satisfried(hahaha.. jag är uttråkad ok?) med min bild till busskortet. ÅÅH fyfaaaan att man måste leva med det i 1år nu. Fast det var 1 sak som jag tyckte om med bilden.. Ja gissa vad?


Mitt hår ser ut att vara långt, mums

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0