rocknroll fool

Den här veckan har varit fett awesome! Min nya skola, lärare och klass verkar fett bäst än sålänge. Trivs en massa. Tisdags bar det av till Malmö med Jakob för att se Johnossi och band of horses. Det var myycket roligt men kom hem alltför sent hehe. Idag(?) träffade jag Pontus efter skolan. Dessutom sett en fett hårig larv, as coolt. Iaf så satt vi och chillade ett tag hos mig och sedan bar det av till Malmö. Vi träffade Priscilla och Christian, åt langos, åkte parisehjul och så såg vi Teddybears!!!!! Så sjukt bra, mycket trevlig dag. 
Allting är så underbart just nu.

Kommentarer
Postat av: aad

Det är ändå störigt enligt mig? du kanske inte tror på profeter eller gud så mycket men jag gör & tänk på hur sånna jättekristna eller whatever kan reagera. det är grijeh att säga att man ska glömma Gud eller profeten.

2010-08-28 @ 09:52:07
URL: http://meanwhiile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0