misguided ghosts



Tråkigare än vad jag har nu kan man inte ha. Är så himla sugen på förändring men jag kan inte bestämma mig för vad. Vilken hårfärg.. Vilken frisyr.. Bla bla. Men nu när jag testade mörkt hår så. Jag tänker skaffa hellugg vare sig folk vill det eller inte. Den kommer bli långsatan snabbt, typiskt mina luggar. Men hursomhelst skaffar jag hellugg, längden får vara kvar och så färgar jag det mörkBRUNT utan röd nyans. Det blir säkert grannt. Ögonen kan jag dock inte göra någonting åt.. För nöja mig med mina bajsbruna med grön nyansade ögon. Ja what ever.
PALLER INTE SITTE O RUTTNE HER MERE
Så det blir dusch, south park och frukt.

Smell ya later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0