lost then found



Rik och kvinnlig, fjortis eller emo.. Nä.. Dom två sista är SANDRA COCO.
Men det var roligt att prova på det andra, haha nat. Men aa har man tråkigt så har man. Själv tycker jag att ens klädstil säger väääldigt mycket om en person.



Dom här är jag inte för fem öre.. Men vem är detta i min ålder anyway? Fast det i glaset kan diskuteras..


This is just too sad.. And too young..


Detta har jag redan varit haha och nä.. det var inte jag det med


Satisfried here yeah men vem vet.. Jag kanske tröttnar?

Kiss.

Kommentarer
Postat av: Gaymasen

Härliga bilder!



Och tack så jättemycket! glad jag blir :)

2010-08-19 @ 16:22:38
URL: http://gaymasen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0