kärlek vid sista ögonkastet



VEM FIXAR MALMÖFESTIVALEN? VEM ÄR SÅ IDIOTISK ATT DEN FIXAR DET NÄR ALLA BÖRJAR SKOLAN SPECIELLT JAG? dom är inte snälla mot mig.. Fuck dom. Aja jag är sjukt pepp.
Jag tycker att ALLA borde gå & se Teddybears! Bara för att dom är så sjuuuuukt coola live och deras låtar är minst lika awsum. Förutom the hives.. Så har jag är teddybears det bästa jag sett med mina ögon live.
Sen finns det ju en massa andra mysiga band som man vill se, onsdag är bara emo dock så det kommer jag antagligen skippa. Men liksom Miike snow wtf? Och band of horses mmmm. Blir lite orolig för måndag, tisdag och torsdag. Iaf tisdag, för jag bara MÅSTE se band of horses. Fast det är inte pga skolan för att det kommer vara så värt men för att man har ju päron.. Dammit. Okej nu ska jag lyssna vidare på musik och kolla film.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0