Andvari

Stränginstrument.. Damn vad jag vill kunna spela. Gitarr.. Fiol, violin vad som helst. Jag är helt hopplös när det gäller sådana instrument. Helt sjukt att jag lyckades få VG när jag spelade bas jag blev liksom "say whooot?" det var första gånger ever in my life som jag ens rörde en bas typ. Aja jag försöker hitta en väska! Hur svårt kan det egentligen vara, typ alla klädesaffärer säljer väskor. Men jag hittar ingen jag vill ha. Så typiskt mig. Det var precis som när jag letade efter mina röda ballerina skor.. OH gick runt i 54985093405 affärer. Så i år finns dom överallt. Moget.
Hört att det är utomhusbio @ tullakrok ikväll. Kanske drar dit, vem vet. Orkar iaf inte sitta hemma och ruttna. Fattar inte ens varför jag fortsätter skriva det är ju inte någon som LÄSER vad jag skriver precis haha. Men ja, jag förväntar mig inte att jag ska bli någon storbloggare.


Blööh jaja kyssen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0