and nooooooooonee



I'm in love with this. Cee lo greens cover av no ones gonna love you more. Originalet gjordes av Band of horses som jag ska se på tisdag btw hihi. Men aa, tycker om videon jeetmkt.

Igår var jag med Hannah! Det var jätteroligt vi hittade på en massa skojsigt, kollade film, krängde pizza och gottigott för godis kan jag ju itne kalla det precis, tonade hennes hår och så chillade vi. Vaknade sent idag men vi hann spela singstar innan jag skulle hem.

För trött för att skriva mer ha de haj!

Kommentarer
Postat av: LINDA - [foto och vardag]

Sv: Jag börjar också gilla den med färg mer, haha. :) Tack Sandra!

2010-08-21 @ 17:41:13
URL: http://lindasofiedahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0