okiiiii

skolan var helt knäpp. Efter den så drog man ner till stan, köpte glass och njöt utav det fina vädret med Alma och Christian. Men Christian drog hem efter ett tag så jag och Alma fulade oss allmänt. Därefter blev det kväll(ursäkta mina dåliga meningar med "sen" och "sen") var vi dj's på min systers kalas. Wie funny och mitt hår har sett alles okej ut idag, det är ett under. Aja bilder eftersom jag inte orkar annat












zomg en fägad bild på mig oredigerad.. Bättre självkänsla? JAPP

Ingen har lagt upp john ME's paris på youtube, förutom live. Kanske beror på att albumet är ganska nytt, men den låten är min nya drog! Den, numbers med Timo Räisänen och hey soul sister med train såklart. Får inte glömma south park som jag för övrigt ska kolla på nu. CIAOS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0