mörknat och tröttnat

Vädret är skönt, dagrna är ljusa och siesta&sommarlovet närmar sig. Just när allt är uppe har jag gått under jorden. Skolan är sjuuuuukt stressar sönder en, home är pain in teh ass och inte nog med det.. Känns som om jag glidit ifrån mina vänner. Inte är jag lika social som jag var förut heller men jag känner att jag förändras. Som om jag blivit en helt annan människa men fortfarande jag. Kan jag ha mognat? Vet inte riktigt. Det är tur att jag ska börja gymnasiet snart. Det blir LBS, media såklart och då kommer jag befinna mig i helsingborg alltså. Det ska bli så skönt i en helt annan stad på en helt annan skola, nya vänner och så. THAT'S WHAT I REALLY NEED RIGHT NOW. Kanske en semester också och högre temperatur.







Hade jag kunnat, hade jag sjungit det där precis sådär.
Så känner jag mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0