long time



Ganska lyckad bild, med tanke på att jag tog den med mobilen och redigerade den där också. Vädret var så underbart igår och det är ju så typiskt att det bara håller en dag och så regnar det nästa. Igår kunde jag heller inte njuta av vädret förutom under den tiden jag var i skolan. Fick en rejäl smäll på smalbenet så det svullnade upp, blev ett blåmärke och så är det allmänt jobbigt att gå med det benet. Fick ju läskiga sår på samma ben sen jag rakade mig också. TYPISKT mig, bli skadad alltså.. Idag så piskades jag på armvecket. Två små prickar som började nästan blöda. Varför har jag inte vetat om det här förut, älskar ju att plåga folk! Hehe det var ett skämt alltså. Jag orkar faktiskt inte skriva så mycket men jag ska bli bättre på att uppdatera mig.

Vill ni ha fler besökare? Bli medlem på http://www.bloggtrafik.nu/index.php?sponsor=bananaflash 
Det ska tydligen funka.

Men slänger in lite (crappy mobil-)bilder. Dom hjälper er att förstå mitt lov.


Tårtan jag fick av Keerati


Bilden är inte ny, men jag syftar på fotboll. Spelade på skoj och såg
min pojkväns match










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0