lisztomania

Onsdag; Myys med Pontus, åt pizza igen haha. Mycket trevligt som vanligt.
Och idag.. Emodag. Men nej, här cuttades det inte! Jag och Alma åkte ner till Malmö för att shoppa istället



Vi fick även höra att det regnade hemma i Ängelholm. Nere i malmö hade vi iaf sol och det var ganska varmt, det enda som sög var vinden bara. Men beautiful day, jaofan att det var! Det var sjuuuuuuukt trevligt. Solig shoppingdag med den bästa i malmö, bara det säger allt. Tack Alma.
Känner våren nu, verkligen.


T-shirt från Monki och shortsen är från Gina Tricot som jag köpte i vintras
(halsen är redigerad, därför den ser cepe ut orkade inte vara petig)


Ja omg Sandra i klänning och i svart såklart
här orkade jag inte redigera men ignorerar't..

Och det här linnet har gjort mig förälskad
Endast för att den är så different!




Phoenix spelas på hög volym, gött som attan!
Hadethaj.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0