won't be long

Alltså vad hade man gjort utan musik? De flesta i min klass är väldigt musikaliska av sig men två tre stycken har under flera tillfällen sagt "hur kan man vara så beroende av musik?"  - Hur kan man inte!?  De tycker att musik är bara något man hör i bakgrunden. Mja jag är väldigt beroende av musik då jag upptäcker nya artister och band varje dag och lyssnar på flertal olika genrer. Visste ni att jag varit hiphopare, popare, wb scene och "emo"? Haha gud vad pinsamt. Idag har jag lyssnat på min awsome spellista (http://open.spotify.com/user/bananaflash/playlist/2QMA7IZKWJ4JBfs3mIsqLR) rensat min garderob pga min depression ingen trodde liksom att jag behövde mer kläder bara för att min garderob är full. Så nu är den nästan helt tom, det ekar i den.



På den bilden har jag min något enormt gamla jacka. Köpte den när jag gick i 6;an och jag använder den fortfarande, den är så varm! Fortfarande rätt modern haha. Men snart ska man ner till stan och senare ikväll blir det bones. Måste plugga till provet imorgon också, sjukt segt men mina föräldrar är intresserade av amerikanska men mest franska revolutionen. Det är riktigt bra, får man en massa hjälp hihi. Som ni ser har jag ändrat bakgrund och teckensnitt. Bakgrunden blev väldigt basic jämfört med den förra men den ger bättre kontrast i det hela. Well mors sålänge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0