Tisdag 17/11-09

Hm.. Rubriker och design är nog det svåraste med en blogg tycker jag. Aja, idag blev det ingen skola. Fick ingen sömn igår natt då jag rullade runt i olika ställningar i sängen, hade växtvärk i ena benet (yes!) och ett söndrigt knä i andra benet. Satt och läste twilight såklart. New moon har ju premiär nu till helgen och jag har glömt det mesta, fy. När mamma kom hem åkte vi ner till Laxen för att kolla mitt knä. Läkaren jag hade idag var alldeles för sorglig, vem anställer någon sån inom sjukvård? Han kunde knappt svenska och han kände inte till mina tidigare knäskador. Enligt mig käns det inte tryggt med sådana läkare. Jo visst de kanske är välutbildade och så men de måste väl ändå kunna svenska om de nu arbetar här. Sist när min systers örhängsplopp hade fastnat i örat och vi försökte förklara det för honom gick det åt skogen. "Vad är det?" herregud..
Iallafall så sa han att det inte var något farligt, svullnaden skulle gå ner och bla bla. Kändes ju verkligen värt att betala, klä av sig och få en oförstående diagnos. Nu sitter jag vid datorn och leker lite med bilder i Picasa och dricker Jolt. Men ni får ta och kommentera här på bloggen någon gång! Ha det bra annars.

Ciao



Slänger in en bild som jag fixade i Picasa

Kommentarer
Postat av: stephanie

Du har ju en sjuukt snugg design :) min är bajsig

2009-11-18 @ 19:11:35
URL: http://akastefan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hahhahahah, "Har du läst det där om blatteläkare?"

2009-11-19 @ 16:50:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0