Sunday bloody sunday

Söndagar de är oftast enformiga, händer inte så mycket liksom. Tråkigt väder och sen är det skola imorgon. Men men, idag (eller ja, än sålänge klockan är bara 4) har jag tjänat en hundring för.. Ingenting? Slängde några brädor och följde med till affären bara. Påvägen till affären såg man Jakob och Marcus för övrigt, undrar vart de skulle?;)  Just nu sitter jag och lyssnar på Ane Brun. Hon kommer från Norge men sedan 2000 flyttade hon till Sverige och började arbeta här istället. Ni har säkert hört "True colors" . Tycker hon har en jättefin röst och bra låtar, passar perfekt en grå söndag. Nej nu ska jag torka håret vill ut och fota men det börjar bli mörkt dock. Måste skynda mig!

Kommentarer
Postat av: stephanie

Jag har träffat Ane :P Hon sjöng True Colors på syrrans bröllop, svåger och Ane spelar ofta tsm serru ;)

2009-11-15 @ 21:31:43
URL: http://akastefan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0