Stressigt!



Klockan åtta på morgonen blev man väckt av massa buller i köket. Det var inte särskilt kul att ha huvudvärk resten utav dagen. Lyckades dock somna om och då vaknade jag halv ett eller något vilket inte var något bättre. Fick stressa med kläderna och sedan väcka en trött mor. Sen fick vi springa hela vägen till järnvägsstationen för att ta tåget in till Helsingborg. Tittade på LBS (Ljud&Bildskolan) - Verkade helt okej faktiskt. Var inne på lagerhaus därefter ett tag. Ska lätt köpa allt till mitt hem i den affären, hallå en bananbadrumsmatta!? Fast jag fick inte den för att den inte passar in i vårt badrum. Kom konstigt nog hem 4h senare ? Kändes som om jag hade varit där hela dagen eller något. Aja, satt hemma ett tag och lyssnade på det danska bandet Mew och försökte fixa headern. Sen bar det av till Arnela där vi pratade mestadels och såg film, ja och sov. Nu är klockan snart ett och sängen kallar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0