New moon









Kolla vad lockigt naturligt hår jag har.. Wiie. Jaja idag bar det av till helsingborg för att se New moon(undrar hur många gånger jag nämnt det nu haha). Ja twilight suger hit och dit, nörd som jag är var sjukt peppad och böla genom filmen. Filmen är såklart ingenting jämfört med böckerna, böckerna är liksom oslagbara. Men de har ändå lyckats fånga det mesta i filmen och den är fin. Replikerna fick mig att gråta, I mean.. Hey varför finns inte sånna killar irl? (NÖRD) Skulle ju vart nice med vampyrer och varulvar på riktigt. Vampyrerna är ju lätt coolast, men Jacob är lätt snyggast and you can't deny it! Denna filmen var iallafall mycket bättre än Twilight och slagsmålet hos Volturi var väldigt bra gjort såg inte särskilt fail ut. Tycker att ni ska ta en titt på filmen verkligen. Imorgon blir det bio igen fast med skolan, sen blir det kräng på Lindéns. Vi ska se flyga drake (har också läst den boken hehe..) 

Ciao


Kommentarer
Postat av: stephanie

fina bilder :)

hehe malle :D vill se twilight har ju inte sett ngn av dom :( ROBERT PATTINSON ÄR LÄTT SNYGGAST!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-11-23 @ 00:02:49
URL: http://akastefan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0