måndag 16/11-09

Okej nu ska jag faktiskt skriva något om min dag.
Idag hade vi basketturnering i skolan. Trots att två klasskompisar svek oss klarade vi oss sjukt bra. Kom tvåa faktiskt hehe (grattis 91a!). Keerati (tror jag det var?) sprang in i mitt knä som hade fuckat hela dagen. Det var inget allvarligt först så jag fortsatte spela men sen..
När jag kom hem kände man en stickig känsla i knäet så fort jag rörde det. Så resten utav dagen spenderade jag åt läsning och tv. Får se om svullnaden går ner och om jag kan gå imorgon, annars är det ju bajs. Men hoppas ni får en trevlig kväll för nu ska jag dricka turkisk äppelte som jag fick av Josefin i sommras och titta på Ullared.

Ciao ♥

Kommentarer
Postat av: stephanie

mäh, du svek ju för fan ingegerd på hemkunskapen idag :/

2009-11-17 @ 17:35:36
URL: http://akastefan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0