Lite Gal1

Idag har det inte varit LITE galet nej. Skolan började rätt segt med paru (Eget arbete) och klassråd. Sedan var det tyska med en odd vikarie, man visste inte riktigt hur man skulle reagera men jag, Alma och Lovisa garvade oss till döds. Efter tyskan var det dags för MAT som egentligen är skit. Det skulle vara tortillas med taco tillbehör men tortillasen var inte som vi förväntade oss nej. De kändes som trasor och smakade papper så många i matsalen började kasta frisbee med de istället inte mindre än halva min klass som hade tryckt ihop oss vid ett runt bord. Hampus gjorde en hatt av tortillan som han bar på huvudet resten utav dagen haha! Svenskan var sjukt chill, kasta suddigum i ett grupprum. No bajs. SO;n där flummade tillochmed vår lärare, gröt och Hampus "kippa" haha gott skratt. Efter skolan gick jag och Steffi till stadshuset för att lämna den här trevliga överraskningen i ett kuvert





Haha de blev nog glada, lika glada som vi är över att äta skitmaten.
Ignorera mina ringar under ögonen, tänkt nämna "har inget smink" men bryr mig inte om det

Kommentarer
Postat av: jakob wibom

jag tyckte den va go iaf:) NOOt! nej men dom måste verkligen ha bättre mat:) elr hur pästis;D?

2009-11-26 @ 22:11:00
URL: http://myspace.com/somrigostsas
Postat av: Sandra Coco

Helt klart jakob pästis ;)

2009-11-26 @ 22:50:03
URL: http://bananaflash.blogg.se/
Postat av: stephanie

Haaha undrar vad de tänkte när dom öppnade kuvertet :D

2009-11-27 @ 06:51:27
URL: http://akastefan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0