let me go tonight

Kanske inte uppdaterar mig ofta men vem läser egentligen?  Jaja
Skolan var hyfsat långsam hände ingenting speciellt förutom väldigt slapp hemkunskap och över en halvtimmes intervju med mattant haha! Fick reda på att maten faktiskt är gjord i skolan och inte bara fryst mat och att kökets val . Ojdå. Efter skolan följde man med till netto för att handla och där såg man Hanne D: 
När vi hade handlat klart så åkte vi hem till farmor där jag lagade mat faktiskt (värmde panpizza i micron). Labamba var ju inte alls segaste någonsin, ingen Jakob och ingen Alma. Fantastiskt (sarkasm). Men det var ju tur att Kenney var där så slapp man gå hela vägen hem ensam. Han köpte mig choklad också hihi. Nu sitter man hemma, ska plugga spanska och skriva på San Theodoros     gäääääsp. Tycker ni ska lyssna på Lykke Li. Hon är amazing och älskar hennes hårboll. Kallar den numera "Lykkeliknuten". Hennes låtar är lite strange men hur mysiga som helst. New moons soundtrack är.. Ja jag finner inga ord. Lykke li, brmc (Black Rebel Motercycle club), The killers, Ok GO, Muse och Death Cab for cutie i en och samma film! Det är enormt smaskigt. Men denna låten är riktigt bra har drogat den ett tag nu

"Bon Iver & St Vincent - Rosyln"



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0