I don't believe you

Nemen hej! Ett tag sedan känns det som. Igår var jag och tittade på DELETED och somrig ostsås live. Det var mycket trevligt folk jag var med såklart. Efteråt så hängde vi ute och gjorde absolut ingenting fast det var skoj ändå. Klockan 12 eller något begav vi oss hemmåt. Steffi sov hos mig. Vi försökte se Blödaren haha i typ 15min sen somna vi. Idag har jag varit med Alma. Vi var ute ett tag och sen handlade vi lite gottigott (för att citera Hagdahl) och jag har tankat min mobil för övrigt så jag kan sms;a nu. Vi drog hem till mig så fick vi för oss att titta på Blödaren som Steffi lämnat hos mig. Vi DOG .. Allvarligt den var så sjukt dålig så det var roligt. Imorgon blir det New moon med Marlene! Kommer bli sjukt trevligt har hört att den ska vara bra. Här kommer iallafall några bilder från igår. Ha det bra :)

Ciao


somrig ostsås





Steffi (akastefan.blogg.se) Oscar och Marcus


Pästis Jakob :)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0