Hellloooo



Jahapp. Skolan igår var något enormt chill. Var målis(innebandy) @ idrotten. De andra lektionerna var asigt chill och Engelskan var rätt olik oss, vi arbetade och var ganska tysta haha. Efter skolan så firade jag Bajram med familjen och farmor, var rätt trevligt fick lite cash. Vid nio drog jag och Alma till Maxi och köpte fanta lemon och Marabou vinter. Vi var hos mig och tittade på film och sov över. Idag har jag dock inte gjort så mycket. Alma stack hem och jag duschade. Skulle egentligen till Väla men det blev inte så, får åka på tidag istället då då. Hittade en massa låtar med smashing pumpkins, rätt längesedan jag lyssnade på dom men dom är så bra fortfarande! Sen fick jag ett litet ljudklipp av Marcus som fick mig att tänka på Electric Banana band (Alla vet väl vem dom är!?) så jag sökte på spotify. DOM HAR ALLA DERAS LÅTAR omg så jag ska sitta här hela dagen och lyssna igenom alla låtarna. Imorgon är det julskyltning nere i stan, rätt mysigt tänk att julen snart är här. Skoj. Jaja ha det bäst !

 Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0