Väldigt old bilder













På den tiden var man väldigt kreativ, hade mycket tid och PS!

Känner mig lite sjuk. Har en jätteseg hals sen allt skrikande igår, mår sjuukt illa och är bara allmänt äcklig. Idag gick jag faktiskt runt i joggingbyxor, I SKOLAN! Har typ aldrig gjort det. Tycker egentligen inte att det är okej med joggingbyxor utanför träningshallar&hem. Sen känner man sig inte mindre äcklig av allt jag fått i mig idag. Lunchen åt man någon ketchupfisk som smakade sött? Direkt efter lunchen har man hemkunskap där vi äter gröt och gör lussekatter. Ja, inte nog med att man ätit två ggr efter varandra men direkt efter hemkunskapen hade vi tyska.. Ja vi bakade alltså igen. Cupcakes!  Så nu har man massa godsaker hemma. Vill verkligen ha en ny dator för den här är så slö. Skulle kunna ha ps, sims och det musikprogramet jag hade innan(ett program där man kunde göra egen musik eller remixa). Lyssnar på blandad musik.. Först lite sånt som jag lyssnade på i 6;an/7;an: Lovehatehero, eyes set to kill, blessthefall, emarosa mm. Gjort en spellista; Screamo 
Men just nu lyssnar jag på phoenix! Ett franskt band som jag såg på siesta i år. Riktigt bra var de
För er som inte har spotify eller inte orkar leta på youtube, lägger jag upp en låt med phoenix här:


blev ett långt inlägg men då blir det mindre uppdatering
ska sova puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0