Väla igår

(torsdag)I skolan gjorde jag mitt tyska prov och jag kan bara hoppas på att det gick någolunda bra. Efter skolan så åt jag och Steffi väldigt smakliga mackor. Mackorna bestod av majsbröd, smör, jordgubbssylt och pepparkakor! Det var rätt gott, fram tills att vi ändrade receptet och lade till kaviar och gurka. Efter vår mycket smakrika middag tittade vi på ett gammalt youtube klipp "This is sparta, this is madness - remix". Vi skrattade så mycket att vi fick ont i käkarna och magen. Några minuter senare bar det av till Väla och där åt vi ännu mer, dock något mycket godare

Bananaflash på väla
Sundae glass och "bloggdrickan" vitamin well (som för övrigt var mycket god!)

Köpte inga kläder bytte bara tröjan som jag köpte den förgående dagen till en mindre storlek. Innan vi skulle bege oss hemmåt köpte vi nötter och julmust på tasty house. JA jag och steffi har väldigt konstig smak. Kolla in steffis blogg btw; http://akastefan.blogg.se/       :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0