Trött sören efter shopping!

Hej läsare(?) dagen har varit helt okej. Efter skolan så åkte man till tandis i helsingborg och därefter bar det av till Väla.


Och detta köpte jag alltså
svart cardigan med fickor - Gina Tricot, halsband och tröja med vaddsak i axlarna - BikBok, Sjal - Indiska

Vad allt kosta vet jag inte, brukar aldrig kolla på prislapparna haha ? Men måste byta ut tröjan till en mindre storlek dock, de ska få in xs imorgon!  Måste skynda mig. För övrigt så kostar alla smycken på bikbok 49:- för tillfället (kvinnan i kassan tvingade mig köpa). Såg Kitkat också, riktigt längesedan man träffade henne sist!
Nu lägger jag upp några egobilder och ni måste kommentera om ni ser någon skillnad på den sista bilden med de övriga bilderna.








Ser väldigt konstig ut på den bilden buhu.. 
Ni är lika sämst som de i min klass om ni inte ser "det" nya 
Men nu ska jag kränga naturgodis och plugga till tyska provet.

Ciao

Kommentarer
Postat av: Anonym

wihuu tandställningen borta

2009-12-02 @ 22:36:00
Postat av: Jennifer

Vad gulligt leende!

Sv: Tack desamma!

2009-12-04 @ 17:00:56
URL: http://musicgirlz.blogg.se/
Postat av: Maco owo

buhu, du är så söt när du ler :3

Man smälter ju v_v

puss <3

2009-12-10 @ 02:04:57
URL: http://irapedbulbasaur.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0