Suicide's easy what happened to the revolution?








                Dijana            Jag          Selma              -05 ?


I like to rape soft elephants










Jag i ljust hår haha, hiss eller diss?

Bilder säger mer än tusen ord va ? Ja nu fick ni väldigt många bilder och de säger väl allt. Varit med söt-selma som jag inte träffat på 1-2 månader. Förut bodde vi grannar, vi var verkligen 24/7 i två år något. Först var vi ute ett tag sedan satt vi och lökade sönder hemma hos henne. Vi åt oss tjocka på pepparkaka och annan mat. Tack för en skojsig dag! 

Blir en dagens låt också:


Nog mitt längsta inlägg haha! Men så blir det när man inte orkar uppdatera i flera inlägg, får trycka in allt i ett. Men nu ska jag plugga och duscha

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0