Phew

Här har jag suttit och jävlas med designen några timmar! Mina ben värker, min hand är cepe och jag är pisstrött. Kom precis på att jag inte ätit något heller. Usch vill bara sova. Jag kommer ändra mer på designen är inte fullt nöjd än. Har varit en sjukt seg dag. Imorse var jag så trött att jag snoozade mig fram till åtta, tänkte faktiskt skolka. Men ändå steg jag upp och åt en långsam spontan frukost. Sedan slängde jag på mig leggins, linne och hoodie (förstår inte hur jag vågade se ut som jag gjorde idag) och gick till skolan ändå. När jag kom hem sov jag 3h. DÄR HAR NI RESULTATET AV TOTAL SÖMNBRIST OCH FÖR MYCKET SKOLA.  Åh nej ska sluta klaga men nu ska jag faktiskt sova för att imorgon ska jag springa hela 6km, yay.
Ni får dock ha det så gott själva, godnatt.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0