Önskelista!

* Kamerastuff helst ett nytt objektiv sen stativ, ny blixt och uvskydd.. mm!

* Nytt smink - Seriöst mitt puder använder jag numera som rouge då det är negerbrunt. Köpt i somras huh

* Cam&Mic - Ja, tänk att få vara social via skype och lägga upp skit på youtube heh

* Högtalare - Vilka som helst med bra ljudkvalitet och awsome bas

* Siesta -10 biljett - Eftersom att jag inte kommer mycket längre 

* Ny säng - Hatar att sova på bäddsoffa ööh

* Kläder - Får aldrig nog

* Ny hårddisk - srsly, väldigt nödvändigt just nu

* Plattång - Min är rätt kass

* Accessoarer - Brist på sånna

Ja, det är väl nog allt!

Kommentarer
Postat av: jacob

jag kan ge dig en säng :P

2009-12-16 @ 22:15:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0