nu är man tillbaka!

Efter att ha varit "borta" i två dagar.




De sämre bilderna som togs för några dagar sedan, känns tomt utan bilder

 Lördags var jag med Pontus sen vart jag ensam hemma hela natten, rätt skönt. TYVÄRR var man så sjukt paranoid och rädd, åh bajs på andar-program som gör en rädd. Lyckades konstigt nog somna. Vid tolv drar man till keerati där vi tar hand om ett litet barn. Vi är riktigt duktiga på att vara barnvakter haha! Roligt var det iallafall. Sov över där. Idag bar det av till helsingborg där vi vart helt lost herregud. Vi kika in i idrottens hus där det var fotbollsturnering sen köptes det varm dricka på espresso house och gå rundor i hbg. För första gången gick jag in i Pistachia och man kunde inte tänka på något annat än kalle chokladfabriken när man såg personalen. Sagolika bakelser var det där, glassen måste verkligen smakas någon gång. När vi åkte hem så letade vi efter julklappar åt Pa & Krister, gick väl sådär. Själv var man tvungen att gå och egentligen skulle jag åka skridskor nu men mår fett illa. Skulle till basketavslutningen as well men.. ? Får ta det riktigt lugnt nu. Någon som vill hitta på något under lovet?

Kommentarer
Postat av: stephanie

var det oompa loompier eller XP

2009-12-22 @ 10:18:50
URL: http://akastefan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0